bgloading
loading

Loading...

Play fun games instantly !

Enjoy our wonderful community!

0 online
3068
Topic Views
2
Replies

Topic: Personal strategies / estrategias personales

 
user
January 24, 2018, 2:21 pm
Buenas colegas apostadores quise estrenarme en el foro dandoles mis estrategias favoritas para jugar pero antes que nada recomendarle mis 3 reglas personales antes de apostar

1-siempre jugar con cabeza fria

Con esto quiero decir que a veces estamos cansados o disgustado por alguna otra razon y eso hace que no pensemos con claridad por lo tanto cometemos errores de novatos y al vernos en un tren de rojas nos cegamos y empezamos a jugar mas agresivo, lo cual es incorrecto porque con ese tren de rojas es cuando menos agresivos debemos ser

2-Asumir las perdidas

Cuando nos vemos en una perdida de inmediato queremos recuperar ese dinero y agresivamente depositamos mas dinero queriendo recuperar en 10min lo que nos costo hacer en 1 semana, esto es errado debemos ir de a poco

3- dinero que sale no vuelve a entrar

Un error comun que cometemos es que al ganar un dinero lo retiramos para asegurarlo de cierta forma, y luego mas tarde lo volvemos a meter a jugar esto lo que puede traer como consecuencia es que pierdas mas de l oque ganaste

4- como cuarta regla les recomiendo ninguna estrategia es definitiva, lo que quiero decir es que no se queden con una sola estrategia todas tienen un fallo


Ahora bien dicho esto les dare mis 3 estrategias favoritas

monto: 12satoshi
payout: 4.95x
lossing event: 25%-28%

es una estrategia de cuidado debes tener un buen colchon de al menos 2m

mi mejor profit: monto inicial: 0.01ltc monto final: 0.10ltc para un profit de 0.09ltc

monto: 12satoshi
payout 1.5x
lossing event: 150%-300%

esta estrategia se juega manual se debe doblar 2 vcs para recuperar todas las conoce lo se pero bien aqui mi toque personal es, que solo doblo para 3 rojas y sale una 4ta bajo el monto de apuesta y comienzo de nuevo se puede demorar mas en ganar ciertamente pero te aseguras de que no te coma todo el saldo.

mi mejor profit: monto inicial: 0.001btc monto final: 0.18btc para un profit de 0.179btc


monto: 200 satoshi
payout: 1.7069x
winner event: -35 lossing event: 65%

es una estrategia de jugar en automatico se debe estar atento a la misma se puede dejar escalar un poco y luego detener cuando te arroje 3 verdes seguidas con eso obtendras grandes ganancias

mi mejor profit: monto inicial: 0.10ltc monto final: 2ltc para un profit de 1.90ltc



greetings colleagues bettors I wanted to premiere in the forum giving them my favorite strategies to play but first of all recommend my 3 personal rules before betting

1-always play with cold head
  
  With this I mean that sometimes we are tired or disgusted for some other reason and that makes us not think clearly therefore we make mistakes of novices and seeing ourselves in a red train blinded us and we started to play more aggressive, which is wrong because with that red train is when less aggressive we should be

2-Assume the losses

  When we see ourselves in a loss immediately we want to recover that money and aggressively deposit more money wanting to recover in 10min what cost us in 1 week, this is wrong we must go little by little

3- money that goes out does not come back

  A common mistake that we make is that when we win some money we withdraw it to secure it in a certain way, and then later we put it back to play this which can bring as a consequence you lose more than you won

4- as a fourth rule I recommend no strategy is final, what I want to say is that they do not stay with a single strategy they all have a fault


Now that said that I will give you my 3 favorite strategies

Amount: 12atosatoshi
payout: 4.95x
lossing event: 25% -28%

is a care strategy you must have a good mattress of at least 2m

my best profit: initial amount: 0.01ltc final amount: 0.10ltc for a profit of 0.09ltc

Amount: 12atosatoshi
1.5x payout
lossing event: 150% -300%

this strategy is played manual must be doubled 2 times to recover all the know it is but well here my personal touch is that I only double for 3 reds and a 4th one comes out under the bet amount and start again it may take longer to win certainly but you make sure you do not eat the entire balance.

my best profit: initial amount: 0.001btc final amount: 0.18btc for a profit of 0.179btc


amount: 200 satoshi
payout: 1.7069x
winner event: -35 lossing event: 65%

it is a strategy to play in automatic you must be attentive to it you can let it climb a little and then stop when you throw 3 green followed with that you will get great profits

my best profit: initial amount: 0.10ltc final amount: 2ltc for a profit of 1.90ltc

2